دانلود موزیک 3

دانلود آهنگ های جدید

دانلود موزیک 3

دانلود آهنگ های جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو قسم

اینبار شنونده آهنگ جدید امیر تتلو به نام قسم باشید

Dl New Hit Music Amir Tataloo Ghasam 4 Jadid Music Ex

 امیر تتلو قسم

قسم امیر تتلو

منتظر این آهنگ شنیدنی از امیر باشید

اینستا امیر : صبر کنید تازیانه فقط یه شروع بود

همه چیز نبود! قسم با تنظیم معراج !! بزودی

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو قسم

در این نوشته از سایت جدید موزیک برای شما جدید ترین آهنگ امیر تتلو به نام قسم را برای دانلود شما آماده کرده ایم . شما میتوانید آهنگ قسم از امیر تتلو را با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین آهنگ قسم دانلود کنید. پیشنهاد میکنیم این آهنگ زیبا را از دست ندهید.
همچنین برای راحتی شما عزیزان متن آهنگ امیر تsتلو به نام قسم را در ادامه مطلب قرار داده ایم.برای مشاهده متن ، پخش آنلاین و دانلود آهنگ به ادامه مطلب

 

متن آهنگ :

من واسم عشقت مرد

بدبختی شروع شد تا جشام به چشمت خورد

من شدم ی چت خل ولی چت تو نه ولی چت گل

من واسم قسم مرد

آقام مرد ننم مرد

من واسم زنم مرد

حتی زنجیر گردنم مرد

همه روح و تنم مرد

من فقط صفرو صدم حد وسطم مرد

جدید موزیکـــــــــــــــــ

  • ۹۸/۱۰/۱۰
  • Yashar Ghorbbani

نظرات (۱)

  • سایت پرسش و پاسخ
  • سلام دوست عزیز. سایت پاسخجو در حال جذب کارشناس در زمینه های مختلف از جمله ، آی تی ( کامپیوتر-موبایل-طراحی سایت - سئو - برنامه نویس - دیجیتال مارکتینگ و ... ) ، حقوق ، خودرو  و ... می باشد. شما میتوانید با عضویت در سایت ما ، از مهارت و تخصص خود کسب درآمد کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر ، از سایت ما دیدن کنید : 
    سایت پرسش و پاسخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی